Monday, August 14, 2006

++the past wont happened again ?

i hate it when i knew something not from the own source. i mean, when i heard somebody's complaining about me, but, not to my own ears. even worse, when in front of me, she pretend nice, all good, very2 pretencious, which made me go: owh, she seems like to like me, but, at my back, she kutok me, or she complain about me being too quiet, or sombong, or busybody, or anything lah. i'm ok if you can do the same, being annoyed of me not only at the back, but also in front of me. show it lah you little piece of mooncake! dont pretend and talk at my back.
arghhh, kalo tak suke aku, dan takot nak ckp yg ko tak suke aku dedepan aku, ko tayah lah buat2 baik dgn aku, cemtuh, bulih. nih tak, ko buat2 baik ngan aku, kunun ko mcm suke jee ngan aku, then, ko ckp ngan org lain yg ko rimas dgn aku, ape ituh?

pfuf, abes satu kesah kebenchian. move. another one.
somebody's being annoyed of me putting big big scroll-pictures at my fotopej. the first sentence is totally ok wiv me, she's commenting like this:
"Thumbnail dicipta ada sebab. Lain kali letak je semua gambar besar dalam satu page. Ni namanya nak tunjuk terlebih pandai. "
masok 3rd sentence, part yg ckp me nak tunjuk terlebih pandai, i'd go: ko pehallllllllllllllllll? tanak tgk, sile pegi fotopej org lain. this is me fotopage, showing off me faces. hnm, im not this emo anyway :D, tapi, bile ade org lain yg mcm emo gak dgn kenyataan dia tuh, aku mestilah emo bergande :D. tra la la la. :-"
eh you don know which entry eh? see this one:
http://videlcute.fotopages.com/?entry=884202&back=http://videlcute.fotopages.com/

dah kenape aku emo? sebab, eeeeeeeeek, adalah emo ngan salah seorang rakan sekerja. dan, tanak ulaskan nya. emo. eMo. EMO. ptoihhhhh. semuge saye tidak akan ditangkap. amin.

owh, las saturday, i joined the grunge brats ittew memlawan boling antara batch, ssp alumni. dan ofkos kami tidak menang, tapi kami juara menggossip. bak kate megawati,our junior: dr jawuh dah nampak dah muke sesekor, potpetpotpet mcm makcik2 tgh diskas psl anakdare org. seriyesli, too many gossips to catch up to. u rawklah rakan2 gossip kuh: nyza, ishtar, pacat, loth.

currently listening to: lotter - yg berlalu takkan berulang
currently feeling: emo

2 comments:

Anonymous said...

ramai jer yg centu tuh.. tuih tui.. arghkt!

hh said...

harkhhhhh ptoihhhhhh..
aku pon hipokrit gaks kdg2, tapi kalo tak suke org tuh, tayahlah tunjuk mcm suke. buat la normal aje.. buat slambe2.