Friday, May 19, 2006

++the one with the smelly cat

pagi semalam mase nak gi keje, ade sekor kucing tido atas bonet kete aku. comel sgt sgt weyh. taktipu.
trying not to kacau her tido, i 'syuhh.. syuhh..' secare bebisik.. [dgn harapan dia akan bangon secare mengigau dan blah..] tapi tak.. dia tak dgr tuh.. dia tido secare hebbatnya lagi.. its already late, 5 mins to 9am, kene pegi keje.. table jadik.. lalu, ku 'toit,toit', picit lah jugak alarm bukak kete tuh.. terpisat2, kucing tuh buke mate kemalasan. [ehwah, mcm dlm novel plak].
then dia panang aku, then, dia tido semule..
[mcm kalo ko kejot laki ko bangun tido kan.. centuh la dia..]
yak allah comel sgt sgt lahnya.. then aku kejot lagi.. 'bangun meoww.. bangun..'[separoh bebisik]
then dia buke mate lagi skali.. then dia buat muke cute dia tuh..
dlm hati dia ckp: "5 minit lagi plisss"[skali lagi, mcm kalo kite kejot laki kite bangun]
oih, table jadi ni.. 'meow.. bangunnn bangunnn.." [separoh tak bebisik dah]
then, dia buke mate lagi dan menggeliat seriyes mcm kalo kite bangun tido tuh..
seriyes mcm pangai kite kite..

dalam hati, 'kalolaa ko sa-orang lelaki hemsem dan bersih.. dah lame aku ciom ko betubitubi.. tapi, kau hanyalah seekor kucing'
sigh.
aku takot + tak berani + tak pernah pegang kucing. walopon aku ske tgk kucing. tgk dr jauh sahaja. tidak brani mendekati.
sekian, trime kaseyyyyy...

notes: aku belom kawen, dan belom ade laki. jgn bersangka buruk ya, tak manis.
currently listening to: inara george - infinity
currently feeling: warm

2 comments:

melloyz said...

apsal aku terasa cam kejut adik aku bangun .. yang terasa nak hempuk je .. tapi sebab mak aku jeling2 .. terpaksa kejut baik2 .. heheheheh ... ( ganaz shehh )

hh said...

adik aku tido tutop pintu bilik, so, takble nak hempok.. ble men drum aje kat pintu bilik dia. damn!