Tuesday, May 30, 2006

++the yesterday

"semua karna cinta.. ku menangis.. semua karna cinta.. ku tertawa.. semua karna cinta, semua karna cinta.. yang kau tinggalkan hanyalah luka.."

yang paling saye sayang, kak ujen, yg byk suruh saye fight for it, yg sampai tengahmalam tadi nonstop calling me asking my condition, and asking me to take care of myself.. and apologizing betubi2..
to kak ann & kak petha, yg kasi greenlite utk saye terajang him rite in front of everybody there n then, sori sis, i dont hv the energy just yet. tekedu...
kak met yg paling saye takot..
kak cyn yg paling sporting & rawk..
and mama yan, yg saye sanjungi.

sesungguhnya cinta itu buta dan membutakan.

not until yesterday.
i am now surrender.
white flag.

sorry for everywrong & thanx for everything.

currently listening to: semua jenis sad love song dr ketegeri peterpan padi dewa krisdayanti semua semua tuh, tapi, yg paling biken nangis ialah blink182-i miss you. ya allah nangis lagi.
currently feeling: mcm ada seketol batu duduk dalam hati ini.

25 comments:

Anonymous said...

omaigoddd....what happened???...
bayangkan aku nyanyi 'hadapi dgn senyuman' kat ko....ade rase nak lempang tak?
anyways, be tough dude....mari mengswim bersama akuu

hh said...

nakkkkkkkkkkkkkkkk
nak swimmmmmmmmmmmmmm
nakkkkkkkkkkkkkkkkkk
:(((((((((((((((((((((
[mmg siol a nanyi lagu tuh kan, bukan lempang, aku sodok ko ngan batang penyapu kang [-(]

[shit shit shit, apsal word verification aku berbaur octodotdotdot]

Anonymous said...

aku tau ko tough!!!! yeyeh.. and lagi satu u are cool la man :)) aku nyanyi kan mu lagu 'mari mengundi' yeh?

hh said...

:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

ape seme kasi lagu tabes ni???
aku taulaa aku dah break utk kali ke 888, >:P moerkh..
samong nangis :((((((((((((((

Anonymous said...

aku yg ter 'emo' lelebih..
He doesn't know what he's missing.... his lost..not yours..ok!
pompuan ituh bitch juge! heh..
udahler tuan rumah..
org begitu takkan berubah..barang sedap takkan ditolak..yg mungkin berubah mungkin alasan utk menyedapkan hati kita..
maka, dgn itu..silelah tuan rumah membuang jauh2 segale yg tabest itu..
chaiyoo0oo chaiy00oo..

Anonymous said...

agree!! yeh totally agree ngn silent reader

Anonymous said...

tetiba terigt time owwe nyanyi lagu pupus masa kat spain ;)) apa cik puan owwe duk buat skang ni eh hehe
hmm nak tujukan lagu "this one for real" lah bleh..

psst.. ada ke lagu tajuk tu eh.. ai reka je sesuka hati.. :-"

Anonymous said...

menangislah.. bila harus menangis
karena kita semua manusia
manusia bisa terluka
manusia pasti menangis
dan manusia pun bisa mengambil Hikmah...

hukhukk..:(((((

hh said...

uik?siapakah silentreader?perlukah aku mensiasat?
i kinda think that i shud become a private investigator, sejak dulu lagi. kan tak?

to enchek lekok: ni sume u punye psl tau.. u lah, tanak ajak i kuar kuar. moerkh>:P. hate yu.

hh said...

'he doesnt know what he's missing'<-----teenage dirtbag! wow!are u referring me to a dirtbag?

Anonymous said...

tuan rumah,
saya bukan org jahat ;-*
kerja di menara maxis..perempuan..26..bujang..
[giler skema ayat..]

Never regret a day in your life..
Good days give you happiness..
Bad days give you experiences..[yg nie perlu dibold nihh..]
Both are essential to life..

mmg respek gile babi kalau tuan rumah cakap camni:

i love u still..but you're the past..

aku masih mensaiko: brg sedap takkan dibuang..huhuuu

hh said...

'barang sedap takkan dibuang' [gile saiko doooooooooooowh]
tengs neways silentreader, u speak mcm an 'experienced' person. ke?
huwaaaaaaaa:(( barang sedap takkan dibuang.

[eh, u bukan zee kan? eh, zee is 28, u 26, bukan u, konfem]

i love u before, and i love u still, thats my problem.

Anonymous said...

ye lah.. sume ni akak punye pasal ek.. moeerkkkhhh
apa yu ckp bila ai ada satu tiket vip lebih dan ajak yu tgk perlis lwn selangor
apa yu ckp bila ai ajak yu tgk perlis lwn mppj
apa yu ckp bila ai ajak yu tgk maitim lwn msia

:-jjjjjjjjj [cemane rupa smiley ni ek bila ada j byk2 ni]

p/s: ai het yu tu :-"

hh said...

:(((((((((((((((((((((((((((
hate you >:P>:P>:P
moerkh>:P>:P>:P
we throw away the perlis vs sngor tix, tapi, pungut semula dan masok stadium. pakcik2 jaga & kaunter tiket mungkin dah gelak guling2 dalam tu.

ai hate you ai hate you.
see you at paroi >:P moerkh >:P
i sokong malaysian u23. >:P moerkh. >:P

[:-jjjjjj<-- rupa maskot komenwel]

+perempuan tak berapa nak girang+ said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

tuan rumah yg dihormati,

bukan experienced..[cuma membayangkan kalo lah i jantan durjana ituh..huhuu..mmg best sioll..]
syabas sbb setia masa kat uk dulu..walopon ade jejaka kacak yg try isi borang..[nih aku teka jer nih..]
namon..kenapa pulak dibalas tuba..?? [masih lagi mensaiko0o..]

susah ekk nak lupakan org..tapi usaha pasti jaya..[ i menulis tanpe membayangkan kesusahan ituh..]

there are more fish in the sea..

mentalnote: aku tak tongong..aku tak tongongg..aku tak tongongg..

Anonymous said...

bunga bukan sekuntum, kumbang bukan sekor

hh said...

silentreader: mentalnote awak sunggoh perlu diserap didlm diri selame 5minggu.:(((((((((
untuk kes wanita setia yg gile seperti i nih, penghijrahan ke negara asing pon masih tidak dpt membuang segale memori. heh. mehlah ketok2kan kepale ku ni. :D

just drop by: thanx.

myself: masok tinge kanan, tutop tinge kiri ngan tisu. bahaya ni.

melloyz said...

kenapa ai macam baru balik dari hutan belantara .. macam kompius dgn apa yang berlaku .. tapi saya juga nak tujukan lagu .."uhh dia datang lagi" dengan ucapan .. bila target nak baik balik .. :p

Anonymous said...

ai pon tunggu gak melloyz :-"

Anonymous said...

ai mean ai pon nk tau gak bile u nk baik balik 8-|

ai skang dah geng ngn melloyz >:)

hh said...

ko tunggu situ, ko tungguuu jap, aku pegi situ, tumbok perot ko. aa, takot tak? takot tak?

>:P>:P>:P>:P>:P
imah + eja = kuda terbang kertas. moerkhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!~

melloyz said...

uhuhuh ttatuttnyaaaaaaaaaaaaa ..:p

Anonymous said...

cikpah...aku drop by nk ketok2kan kepala ko....

aku pon rasa cam nk geng ngn melloyz+eja..... :p

hh said...

:((((((((((((((((((((((((((((((((((
i hate mornings.
cptlaa tengahari cptlaaa tengahari cepatlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa