Monday, September 18, 2006

++the statistics


hehehe.
pelik kan mendalah nih. guek dah cube kaji dah, my another stats showed different statistic of incoming visitors. hnm, weird. so, jgn percaye sgt lah mendalah mapstats nih kot. i think those sitemeter & webstats4u adalah lebih reliable kot.

but then, lemme try solving the puzzle by guessing who's who.
[malas mo buat keje ofis]

1.king of prussia, US:
sebab dia mcm dekat penn state, make ai nak tuduh adik leli ;))
2.united kingdom:hnm, any surr3y-an or aida? or bebudak surr3y lah kot yg google name fariq n rose kot ;))
3.kg haji abdullah hukum:pekeje telekom nih kot. ai nak teka owwe lah.
4.kl, malaysia:erm.. gile tak precise letak kl centuh. kl bukannye kecik. haduuuu. i nak teke aaa elly lah.
5.camberwell, aussie:wah.. nih sure anak sulung datuk k nih :))))))
6.kg penaga, malaysia:kejadah naga nih? ttaau katner nih, tapi, bile google, dia tulis kat penang, so, i teke imahan spender.
7.dublin, ireland:lina, sebab dia dok situ ;))
8.australia:ex-wife datuk k aka tg.zawiyah :-?? kot :-??
9.kg bukit kerayong, malaysia:sape plak duduk kerayong ni ek.. i teke ziela jalil lah. [tatau, tetibe nak tekuar name dia ;))]
10.lane cove, australia:hnm, sape lagi dok aussie nih.. daniel johns (silverchair) kot [ngahaaahaaaa pasannnnnnn!!!!]
11.charlotte, USgood charlotte kot :))
12.kg pelimbaian, malaysia:wallauweyyy, takot hmmkay name kg nih. hehehe. ntah kat mane lah nih. ai think this is siti nurhaliza lah kot. ;))
13.kuantan, malaysia:sape dok kuantan angkat tangan! kak amy kot, sbb dia dok kuantan :D
14.talence, france:zidane??? 8-x
15.pudu, malaysia:uik?? kalo penjare pudu tuh dah takde orang, takkan hantu kot???
16.middletown, UK:chris martin lah nih. konfem!
17.lucky park, singapore:hoho, my colleage ade sane skang, oii, adekah ko tgh bace blog aku oii??
18.london, uk:guek teka pie, sbb dia sorang je lagi kwn guek kat london.
19.dubai, UAE:adelina, sbb dia sorang je kwn guek kat dubai ;))
20.stoughton, UK:james blunt?
21.kg baharu cheras batu sembil4n, malaysia:hans isaac, sebab guek suke dia :-"
22.kg bukit lanjan:guek lah, d4mansara perdana dekat bukit lanjan what?
23. jitra,malaysia:pezal kot sbb dia duduk kedah ;))
24.pantai valley,malaysia:leli sebab dia busuk ;))

eh? mane no.25????

currently listening to: eman - i shutdown
currently feeling: sick

i wanna go to pulau perhentian :(((

3 comments:

Anonymous said...

yg from uk tu, mesti la saya!
hu hu.

Anonymous said...

Tak betul la mende ni chepah.. aku rasa sitemeter je yg betul kot. Sitemeter tu berjaya mengesan network opis yang aku guna, klua nama kampung opis aku lagi. Tapi ada satu blog tu, guna webstats apa tah, bila aku tengok aku nye details, klua location Head office aku yang dekat non di US sana.. ahahha.. bagus gak.. slamat nak stalk orang.. takkan ada orang tau yang tu aku kalau aku guna network opis hehehe...

tapi skang ni aku tengah guna network kat umah, aku rasa cam klua UK je kat map ko nih.. bagus betul.. takkan ada sape tau nama kampungku ini hehehe..

hh said...

aida-huneydew: hehehe, tau :p

chikong: tuhla pasal. tah pape je negara2 dia tuh.
pasal location headoffice tuh pon, haah mmg betul.. aku tgk stats,ade intel US, rupe2nye from intel kat penang aje [-(.aku rase tuh yg sitemeter tuh.