Tuesday, April 25, 2006

++the poorest thing..


ai so wan dis la. ai so wan la. ai so wan ai so wan. ai so wannnnnnnnnnt.

err i moved out, to muti4ra d4mansara, sile dtg menglawat silekan. bring along some furniture lah kalo dtg visit ye, because we dong hv any. kosong. empty. void. bersih. suci. virgin. uik. saye.
thanx so much to the person help me moved.. penat dan sengal sanesini sehingge hari ini.
walaupon begidu, kami sempat juwe mengtonton bola perlis vs mppj distadium PJ pade malamnya. dan libeful vs chelsea pade malam lagi drpdnye. once again, hiphip liverpool!!~

eyy, about the sofa above, im not kidding. i want i want. cepatla pakcik2 kaye ngorat saye dgn membelikannye. cepatla. cepatla. bukan mahal, yg murah aja ni, bukan minte yg mahal2 pon.

eh anyways, ade sape mo pigi tinok lantai t pinkie kah? kam join me & imahan, we surely won bite.

currently listening to: my boss's voice [scary huh?]
currently feeling: defisit again :D

5 comments:

Anonymous said...

meh la menyewa kat rumah saya.. rumah saya kat sri damansara gak.. rumah saya tak kosong.. matter of fact saya nakgi usha sofa tersebut la skrg ni.. meh la.. saya bagi harga istimewa.. meh la meh laaaaaaaaaaaa :(

hh said...

uik.. apakah harga istimehwah ;;) *wink*
[nih mentuju ikea ni, jomjom jumpe sane]

Anonymous said...

aku nak tgk t.pinkie....time and date plis?

Anonymous said...

di atas itu aku

hh said...

ahad 8.30pm insaAllah. tatau naiza dH beli blom. cube try test uji tanye dia. 8-}