Monday, July 03, 2006

++the 2006 inter-school cheerleading competition


aiyark, i so need eating a [perhaps 2-3slices] slice of cheesecake. apsal nih??? another pms ker?


anyways, joined laily and her company watching inter-school cheerleading competition last saturday. hnm, good for guys lah to cuci mate, good for me to sorak2 [kembali ingatkanku zaman2 menjadik cheerleaders dahulukalapuyuh ;))]. MCs are rocking, jean ituh bes lah. i got loud by joining the crowd [which wr teenagers, mostly]. duh, *felt old*. and i vote for dynamitez [sk dsara jaya], sharp lah derang pefom, but, they didnt won. sobsob. laily [who did went for the final on sunday, semangat hokey si leli inin] told me that 'the titans' [from ipoh] won the competition. hnm, good good, as long as bukan bebudak cbn ke st mary ke, soccay with me. diorg gedis giles. biaselah tuh, budak2 single-sex school mmg gedik. [hikhik as if im not from one :-j]. [dan betetek besa, i loath]. ngiahahahha. :)>- peace.
[rilekla bang, kidding kidding.]

hehuuuu england kalah :((
[hehehe, typical nyer, sbb sokong england :D] apsalla erikson gi kuarkan bekem awal2. mane tau dia ble tolong score time penalty kan. huh. silap bajet la kamu ni.
semua team aku sokong [england, argentina, brazil] adalah sudah kalah, maka, no mood dah nak tgk wc hukhuk. tepaksela sokong france [ntah, atau apesal]. ok, doakan france! go france!

currently listening to: shakira-my hips dun lie [dunno why, but, i kinda dah taksuke this song]
currently feeling: remissed.

9 comments:

Anum Food Trading said...

yer samala..semua giant team dah bungkus balik kampung apadaaaa..me root for france n germany kot..aiyakk..sangapla wc ni..hishhh..

Anonymous said...

baguslah cpah....yg pegi cheerleading nih adik aku yg no-4...stelah ko mengkawan batch adik aku no-3....kini anda telah maju lagik setapak kehadapan ...saye amat bangge dgn progress anda....dan saye menunngu bilekah anda akan join adik saya yg darjah 6 ...heheh ....bekem injuredla, tuh pasal keluar .....aku mmg obses dgn france dpd awal, sbb i laps zidane....mari meramaikan korum....itu QF game aku balik kg daaa...amacam semi ...ada brani pakai jersey france?

hh said...

ayu: tuhla pasal kan. hukhuk. sangap2 pon tapi mcm nak kene tgk gak kot semi n final, rugi nak tunggu 4 tahun lagih.

owwe: =)))))))) guling2 atas lantai. atlis, this time laily adalah terjebak. kekgi ko kasitolah plak ape ektibiti adik dajah6 ko yeh, mane tau ble join dia plak lepas ni :)). [memandangkan aku pon da tau sekolah dia katne, ble aje nak gi lepak ngan dia :-j]
adulaaaaaa.. berdarah bijik mate aku.
alaaa, aku manede jersey france. [perah otak pikir ade beli t-sert france tak arituh.. mcm takde je.. t-sert italy byk ar.. terpakse ke sokong italy:-??]

Anonymous said...

owwe.. we are very young at heartss hehe tapi che pah tu special case kot.. saya tiada penkaitan dgn adik2 org lain ni :-" tapi best laa tgk diorg perform [nak buat sendiri tak berjaya kot]
saya mensokong france n england.. peace :)>-

Anonymous said...

sbenanye jiwa kanak2 aku teringin gok nak pegi tgk budak2 nih buat pyramid,tumbling bagai....tapik takde geng...tak sangke korg pegi tgk ...leli, awak jgn terjebak dgn anasir2 jahat cpah tuh ...die mmg dah macamtuh....tak dapek nak nolong lagik haaa

Anonymous said...

haha.. saya sgt suka bila anda berkata budak perempuan single sex skool sume gedik. kiranya saya pun sama. wahahaha.. wat to do... zaman2 teenagers gediks adalah sgt kool agaknya ye. wahahaha..

hh said...

lekokok: ::you_smartass::. [try gak buat kat rumah ahahahhaha:)), seriyes weh, tak naik la kaki ai :)), menggelupur jatuh atas katil :-j]

owwe: manede aku yg bwk anasir jahat, leli yg ajak aku tau x-(.

jaja: ngeahahaaha, i am one of them, dumweri :)>- peace.
[gedik di zaman teenagers adalah utk digelakgulingkan semase tua2 nih]
[eh, u skolah mane ek? ntah2 kite saling mengkenali :-s]

Anonymous said...

wah nampaknye aku bley jadik supergedik ...becos aku primary st.mary ....dan secondary bersame cpah....sumimasennnn

hh said...

owwe, tingat mase fom1 ko ske bwk beg jinjing kale pepel [kot] dgn ramot alala ramos belah tepi tuh.

=)) mmg supergedik!