Tuesday, July 25, 2006

++the deal

ok, here's my deal..
if i win this RM10,000, i will belanja u all chillis. ok tak? ok tak?
nak chillis free, doakan aku berjaya tak tido tgk movie tuh yer. 3 hari tau! 3 hari i repeat. ngapngap.
okla okla, i belanje u all chillis and tgi friday. ok?

the competition starts on friday morning, and ends on monday morning, which i think, i will survive only until saturday err saturday evening la, kasi can la.. [ntah2 friday evening aku dah selamat tetido, innalillah]
ahh, doakan aje la, jgn byk soal. doakan aku kuat!

and u know what? [sambil lihatlah attachment form pertandingan yg ditampal dibawahnih], dia ade column utk college/university??? means what ek? intentionally for students ke mendalah nih ek? aku sorang aje ke wanita bekerje yg mensertai ek??? owh tuhan luluskanlah cuti aku. pupupuuuu terase besemangat plak :))



[woups, cuti sudah approved: jumaat n isnin. nyam nyam. ble soping2 isnin nanti
nyamnyam]

currently listening to: ost garasi - hilang
currently missing atuk

5 comments:

Anonymous said...

cikpah...wpon sblm ini setahu aku waktu tido ko adalah tepat jam 12:00 tgh mlm....akan tetapi aku akan mendoakan kejayaan ko..yummy yummy...bley mkn chillis free :D
nih kire aku dh register utk mkn chillis free dr ko la ek...
aku rasa sehari sebelom tu ko kena tdo sepanjang hari...

hh said...

yea yea register register gak, doa tuh sudah dilakukan blom? [-(
doa setiap kali selepas semayang!
[sape2 period kire kene berdoa tiap2 sejam :-"]

naiza said...

haha.. dasat tul doa nak makan free melebihi doa mintak ampunkan dosa.. hhaha.. ko punya offer tu untuk aku skali ke? heheh.. jangan la lupakan jiran tetangga.. wei nak kena tengok citer ape pun eh?

hmm aku macam selalu je dgr ko tido dalam wayang.. eh cemana nak makan and solat and berak eh? tadak break langsung ka?

hh said...

haha, ofkos ko sudah masok dlm offer, tinggal lagi doakan tak je :-j

[tuhla pasallllllllll, wayang 3 jam aku ble tido:)), ni kan plak 72jam :)), errrr, nak kene amek dadah nih 8-x]

melloyz said...

emm adakah aku termasuk?? meh la dtg penang. keutiew goreng pun bole ..